verhaaltje van Yvet

Hoi iedereen Hier zijn we weer. Mijn moeder Bernice met mijn zus Elise stonden vroeg op uit bed. Ze gingen naar buiten eerst dede ze de jas aan om de zeesterren bij de rotsen te bekijken. Daarna gingen ze naar huis toen lagen wij nog te slapen. Ik, Yvet en mijn papa Anne. Ze hebben bij de rotsen ook waterkomkommers bekeken. Toen gingen we een heel eind rijden. Toen kwamen op deze plek terecht in Parkville. Toen het avond was gingen we vuurtje stoken. Daarna nog een eindje wandelen. Het vuur was nog een beetje aan toen we weer terug kwamen. We gingen weer opnieuw vuurtje stoken door het opnieuw aan te steken. Ondertussen maken we marshmellowstokjes waar we marshmellows aan deden. Een andere keer maak ik het verhaaltje wel af. Groetjes van Yvet

Reacties

Reacties

pake & beppe

Hoi Yvet. Wat hebben jullie een mooie vakantie.Dus jullie gingen ook een vuurtje maken. Net als Pake het doet ? Leuk verhaaltje Een dikke tuut fan Pake &
Beppe.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!