Drie dagen relaxen in Banff (1)

Wat een nacht! Elise was klaarwakker om 2 uur vannacht plaatselijke tijd. Daar hadden we niet op gerekend. Kleuren, boekje lezen, spelen met nintendo en toen Yvet er ook genoeg van had samen een tent bouwen van de lakens en dekens.... Van 4 tot 5 het licht weer uit en nog wat geslapen maar om 6 uur wilde het echt niet meer. TV aan want het was nog erg vroeg voor het ontbijt. Daar waren we dus wel om half acht. Net als gisteren werkte onze creditcard niet met de pin, gelukkig kon het ook nog met nummer en handtekening. Na het ontbijt wilden Elise en Yvet graag zwemmen. Dik anderhalf uur hebben ze zich uitgeleefd. Om half 11 de kamer uit en gebeld met Canadream. We hadden erop gerekend dat we om 1 uur zouden worden opgehaald maar dat werd half 3! Oei, nog 4 uurtjes te gaan. Dus buiten in het gras spelletje gedaan, een wandelingetje, computeren en wat lezen. De kids hebben zich heel goed gehouden. En toen was het geduld nog niet genoeg op de proef gesteld want bij het verhuurbedrijf moesten we ook weer lang wachten. Uiteindelijk reden we om half zes weg. Weer probleem met creditcard welke nu waarschijnlijk geblokkeerd is. Heel gek, in Nederland nog code gecheckt en toch weigert de pas. Ook hier gelukkig opgelost met nummer en handtekening. Eerst maar boodschappen gehaald en met contanten betaald evenals de eerste benzine. En zo rijden we dan de Rockies tegemoet. Het is werkelijk een schitterend gezicht als je de immense bergen tegemoet rijdt. Sommigen doemen op in de wolken met nog ijs op de toppen. Elise en Yvet reageren erg enthousiast. Vet cool! En de ene is nog mooier dan de andere. Er moeten meteen fotoos worden gemaakt en ook de verrekijker komt uit de tas. Oja, het is een joekel van een camper met nog een uitschuifbaar zitgedeelte. Wij hebben een vast bed achterin, daarnaast koelkast, vrieskastje, magnetron en oven aanwezig. En natuurlijk douche en WC. Om half tien zijn we dan in Jasper. Gelukkig hebben we vanochtend hier nog 2 extra nachten bij gereserveerd zodat we de komende dagen weten waar we zitten. We eten nog een broodje en dan gaan we de bedden klaarmaken. De kids slapen boven de cockpit en maken het er al erg gezellig. Wij drinken nog een welverdiende cappucino en ruimen de boel nog een beetje op. Elise en Yvet hebben het heel goed volgehouden vandaag. Ze snurken nu wel allebei en zullen vast langer slapen dan gisteren
Wink
. Een dag met veel wachten is voorbij maar we zitten nu tussen de enorme bergen op Tunnel Mountain II! Morgen eerst maar eens proberen of we nog aan wat geld kunnen komen en de ING mailen. Vanuit de camper kunnen we niet mailen, morgen maar even elders proberen. Onze vakantie is nu écht begonnen.

Marry

Jeetje , wel even omschakelen daar. jullie geduld behoorlijk op de proef gesteld.. Goed dat het vakantie is en tijd wat anders is dan thuis... Vanmiddag alles prima met moeder. Ze gaat morgen "verhuizen" naar A..Sch..
Houd de moed erin tijdens onverwacht oponthoud en hopelijk is het probleem met het pinnen straks opgelost.
Dag tot het volgende verhal.

Peter, Carla, Ruben & Milan

Wij zitten ook aan de koffie voor onze tent op de camping in de Provence. De kinderen hebben al weer vriendjes gemaakt bij demtafeltennistafel. Dit is al onze derde camping,,maar we blijven hier iets langer, nog zo veel te zien.

Geniet van jullie avontuur in Canada. En leukmdat wij jullie zo goed kunnen volgen via deze site. Pas op voor de beren en je weet het, veel lawaai maken, dan schrikken ze van jullie.

Groetjes van ons allemaal