Aankomst in Calgary

Nog snel een berichtje voor we gaan slapen....! het is hier nu kwart voor zeven 's avonds en de meiden liggen net in bed.
We hebben een heel voorspoedige reis gehad. In één keer door naar Schiphol, parkeren, met busje naar de vertrekhal.
Bagage voor een deel laten insealen, inchecken, koffie, instappen en vliegen!
Om precies half 10 Nederlandse tijd aangekomen en om half drie 's middags (half elf) al bij de bushalte voor het busje van het hotel.
Om kwart over drie in het hotel en nog even met Henk gebeld om te horen hoe het met mama is.
Tja en dan is het wel even doortrekken om niet in slaap te vallen. Eerst nog wat gedronken en dus zijn we gaan zwemmen met Elise en Yvet hier in het hotel.
Verder is hier ook niet veel te beleven, het is echt een airporthotel, vlakbij het vliegveld.
We hebben ons goed gemaakt met de opblaasbare rookworst (!) van de Hema (we gingen dus worstcrawlen ipv borstcrawlen).
Om half zes naar het restaurant om te eten. En nu dus maar het bed in.
Het eten was wel wat te zout maar verder prima alleen hadden we niet heel veel zin.
We hadden allemaal het gevoel nog dat we aan het vliegen waren, net als je de hele dag op een boot bent geweest.
De vliegreis is heel goed gegaan. Elise en Yvet hebben zich heel goed vermaakt met hun eigen tv-schermpje met filmpjes kijken en muziek luisteren.
Daarnaast kregen ze nog een knikkerzak met spulletjes van KLM. Nu en dan wat eten en drinken, al met al hebben wij best een relaxte vlucht gehad.
Nu vallen onze ogen ook bijna dicht, dus gaan we eerst maar slapen en zien we wel hoe laat we wakker worden.
Het is heel gek, het is nu bij jullie 3 uur 's nachts en zolang hebben we het dan toch maar mooi volgehouden!!
Nou, tot zover. Morgen na 13.00 uur de camper ophalen. We moeten om elf uur uit de kamer.